Nejčastější dotazy zákazníků

Kvalita zboží  "A" nebo "B"

Kategorie "A"
Repasovaná technika označená stavem "A" je vždy ve velmi dobrém stavu. Je to nejčastější stav se kterým se u nás setkáte. Technika není nijak poškozená a nese jen lehké známky používání a běžného opotřebení. Zboží na sobě může mít drobné oděrky a kosmetické vady, které nemají žádný vliv na jeho funkčnost. Vyskytovat se tedy mohou například na podstavci monitoru nebo u skříně počítače. Notebooky na těle mohou mít také známky používání jako například drobně ošoupané TouchPady nebo víka. Displej u monitoru nebo notebooku je vždy bez vadných pixelů, fleků nebo škrábanců. 

Kategorie "B"
Na těle počítače či notebooku jsou viditelné známky používání, které ale nebrání běžnému používání a provozu. Klávesnice a touchpady mohou být více osahané a na víku notebooku se mohou vyskytovat větší škrábance. U počítače může být lehce pomačkaná skříň. V některých případech může i displej vykazovat tmavší nebo světlejší body, drobné škrábance případně otlaky od klávesnice. Konkrétní poškození je pak uvedeno u každého prodávaného zboží kategorie "B".

 

Stav baterie u repasovaného notebooku

U repasovaného zboží nelze garantovat výdrž baterie v minutách. Zde záleží na způsobu práce a také aktuální kapacitě baterie. Ta samozřejmě nedosahuje původní kapacity nové baterie. Všechny naše repasované notebooky prodáváme s funkční baterií, ale bez garance kapacity. Není proto možné u používaného notebooku očekávat stejnou výdrž jako u nového kusu. Pokud požadujete co nejdelší výdrž notebooku na baterii, doporučujeme dokoupit k notebooku novou baterii T6. Ty nabízíme při nákupu s notebookem za zvýhodněné ceny. 

 

Kde uplatnit reklamaci

Pokud se vyskytla u zakoupeného zboží vada, můžete ho samozřejmě u nás reklamovat. Reklamaci můžete uplatnit přímo osobně na naší prodejně na adrese Skladová 559/24, 32600, Plzeň nebo můžete zaslat řádně zabalené zboží na naši prodejnu Zásilkovnou, PPL , DPD či jinou preferovanou službou. Po opravě nebo výměně Vám zboží zašleme zpět na udanou adresu.

 

Můžu zboží vidět předem

Samozřejmě. Veškeré námi nabízené zboží uvedené jako skladem si můžete přijít prohlédnout na naši prodejnu v Plzni. Pokud to k nám máte daleko nebo nechcete ztrácet čas, můžete si zboží objednat i tak bez rizika, že nenaplní Vaše představy. U nás můžete nepoškozené zboží bezplatně vrátit do 30 dní od nákupu. Stejně bez rizika s možností vrácení zboží u nás můžete nakoupit také na IČO. 

 

Jazyk klávesnice notebooku

Většina námi prodávaných notebooků má klávesnici přetištěnou z původní cizojazyčné na české znaky. Jedná se tedy o originální klávesnici, která vypadá jako nová. Nevýhodou přetištění znaků je ztráta podsvícení klávesnice. Pokud Vám nevadí na klávesnici české přelepky, můžete zvolit notebooky s klávesnicí uvedenou jako počeštěná podsvícená. Ty mají klávesnici německou nebo anglickou a jsou k nim české polepky zdarma.  

 

Poškozená zásilka dopravcem

Doporučujeme pečlivě zkontrolovat zboží při dodání a případné vady způsobené přepravou neprodleně nahlásit přepravní službě. Pro úspěšné vyřízení případné reklamace dle obchodních podmínek PPL, je nutné pořídit fotodokumentaci loženého zboží v krabici před jeho vybalením, tak jak bylo od nás odesláno a jak jste ho vy obdrželi a převzali. Ideálně vyfotit krabici před otevřením, poté zboží v krabici a následně nafotit případné vady. Do odzkoušení zboží nevyhazujte původní obal. Bez těchto náležitostí bude reklamace ze strany PPL zamítnuta a tím pádem vám s nárokem na vrácení peněz nemůžeme vyhovět ani my. Zahájit reklamaci zásilky můžete na této stránce: https://www.ppl.cz/reklamace.